2010. december 12., vasárnap

Domiról

Ma este jöttek haza a fiúk az apukájukkal, mikor összefutottak a szomszédnénivel. Ő nem kicsi éllel megjegyezte Dominak( !! ) hogy szokta ám hallani, hogy hogyan viselkedik, meg, hogy az anyukája meg lehet áldva vele... Hát basszus :-( Tény, hogy mostanában hisztis és állandóan nyafog valamiért meg, hogy szaladgálni is szeret meg sikongatni, na de melyik majd' 3 éves fiúgyerek nem ilyen? Úgy sajnáltam szegénykémet :-( Mert egyébként nem rossz ő, sőt szerintem kifejezetten szófogadó kisfiú. Mindig segít esténként összepakolni, sőt fürdés közben már mondja, hogy este rendet rakunk és aztán mehetünk aludni. Nagyon hízelgős is, sokszor csak úgy megölelget, megpuszilgat. Napjában sokszor elmondja, mennyire szeret, a Bálintot is megszorongatja, simogatja . Az ilyenekkel teljesen le tud venni a lábamról. Még arra is hajlamos vagyok, hogy elfelejtsem neki a verekedéseit :-) . Apropó verekedés: már hetek óta az a rend nálunk, hogyha verekszik, két percre büntibe megy, a játékot meg amivel elköveti a bűncselekményt, egy napra elveszem. Nem mondom, hogy használ, mert nem, de nem tudok már mit kitalálni... Majdcsak lesz ez még így se :-D

2 megjegyzés:

Ebdette írta...

Szerintem ne foglalkozz a szomszéd nénivel, Domi valószínűleg azt gondolhatta magában, hogy mit gagyog nekem itt ez a nyanya :D Amúgy nagyon bírom az olyan "jóakarókat", aki még képes elmondani a véleményét a pár hónapos, nagyon sírós babának is, hogy ne anyukának kelljen szemtől szembe megmondani :\ Különben meg, mi köze hozzá?!?! Örüljön, hogy nem az ő fülébe hisztizik.

hermi67 írta...

Te,remélem elküldted a szomszéd nénit a bánatba! Egyeáltalán hogy merészel olyat mondani,hogy meg lehetsz áldva vele! Hát qrva nagy szerencséje van,hogy nem én vagyok a szomszédja:-D)))).

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.