2010. december 12., vasárnap

Bálintról

Pár napja megcsillant a remény, hogy Bálint mégsem mászva fog az óvodába menni. Komolyan nem értem ezt a kispasit, ha olyanja van, átsétál a fél szobán, de egyébként meg egyszerűen nem hajlandó menni. Mindig kapaszkodva oldalazik vagy mászik. Nagyon szeretném már ha járna, sokszor elképzelem őket, ahogy együtt szaladgálnak az utcán. Tudom, nem lesz egyszerű, de én már annyira, de annyira unom a babakocsizást.

Ő egy angyalbőrbe bújt kisördög




Ha fél perc csönd van, már tudom, hogy valami rosszat csinál. Olyan fura ez nekem, Domi sosem volt ilyen, bár az igaz, hogy ő meg a másik véglet :-)
Bálint viszont minden lehetőséget megragad, hogy bosszantson, sőt ezt kifejezetten élvezi... Mire kiteregetek, az tuti, hogy ő a másik oldalon már le is pakolt csendben, utána persze hangosan kacagva, mikor észreveszem :-D. De egyszerűen nem lehet rá haragudni, annyira édes, ahogy ragyog a kis pofija, mikor rászólok, naná, hogy nem bírom ki röhögés nélkül. Meg az az ártatlan képe is ráadásul :-D még pluszban hozzájárul ahhoz, hogy ő egy ennyire különleges kisfiú :-)

Jaj, én olyan nagyon odáig vagyok a fiaimért :-D

6 megjegyzés:

Ebdette írta...

A szeme sem áll jól :D Látszik rajta, hogy nagy kópé ♥

lia80 írta...

Micsoda rég voltam ere, látom történnek az események. Annyira szépségesek a fiúk nem csodálom, hogy szerelmes vagy beléjük én is az lennék♥

viktotria16 írta...

De jo H irtál!:)
Elindul Bálint,Noémi hétfő este indult el de csak azért mert rájött h dícsérjük oankor. SZépen kisétált a szobából-konyhába és így vissza,de ha úgy van inkább mászik,mindig rákell szólni hogy "Áll a Baba,és sétál",vmikor feláll és sétál:D
Pusz

hermi67 írta...

Édesem,talán inkább kishörcsög!:-). Annyira tüneményes!
na félj,majd fogsz te még utána loholni:-).

dutka niki írta...

Boldog karácsonyt!

viktotria16 írta...

Am ugyan ez Noémi. AMióta voltunk orthopedián,nem akar menni,csak mászik,és ha szolok neki h álljon fel és úgy menjen,nagyon sír!
Gyűlölöm az orvosokat!!!!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.