2010. január 6., szerda

Egy hónapja már...

Uram, magadhoz szólítád az én atyám.
Uram, oly mérhetetlen bánat szállt reám.
A sír oly hallgatag, a szó is fennakad,
A szív majd megszakad e súly alatt.

Ím, hát itt fekszik előttem jó atyám.
Lelke fenn jár már a csillagok nyomán.
...
Uram, te jónak láttad elszólítani.
Szent az akarat, mely így tud dönteni.
És én, ha kérdezem, mért ily hirtelen,
Hallgat, s nem felel senki sem.

Szörényi-Bródy
Nem is tudom,mit írhatnék?! Mikor ez a kép készült ki gondolhatta volna,hogy egy év múlva már nem karácsonyozunk együtt?Azt hiszem túl optimista voltam,mikor azt hittem,hogy lehet így is meghitt az ünnep....talán majd egyszer.
Sok gondolat kavarog bennem,de most nincs erőm leírni,még nincs....talán majd egyszer.

10 megjegyzés:

szilvo írta...

együtt érzek ölelek

brü írta...

Tiszta apukád vagy!És Bálint is!Legalább Ő Rá emlékeztet!Én dettó apum!Ölelek drága♥♥

solya írta...

:((( nem is tudom mit írhatnék most Neked,sajnálom nagyon:((

KicsiLili írta...

ölellek

ancsuka írta...

soha nem akarom átérezni amit most te érzel, de kívánom minél hamarabb legyél jobban. ő mindig veled, veletek lesz és vigyázni fog rátok. puszi

vicger írta...

hatalmas ölelés Neked

Bibécske írta...

Nagyon sajnálom:( ölellek♥♥♥♥♥

Ebdette írta...

♥♥♥ Az optimizmus sosem lehet baj...mindig a továbblépés jele. Viszont idő kell mindenhez, pláne a gyász feldoldozásához. Ne siettesd, ha fáj, sírj vagy kiabálj...Sokszor igazságtalan az élet, és ha legalább az okokat tudnánk, hogy mi miért történik, talán könnyebben megnyugodna a szívünk, a lelkünk...Így tényleg nagyon nehéz és tényleg időre van szükség...Nem kell, hogy kiírd a bánatod vagy egyáltalán mutasd...Apukád tudja úgyis, mit érzel...Bolondnak nézhettek, de én hiszek ebben. ♥♥♥

hermi67 írta...

ölellek♥

Mariann írta...

Nálad is pótoltam kicsit.
Apudat sajnálom. :-(

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.