2010. január 26., kedd

22 hónapos

Na,miután másfél hétig mesét nézettem velük,írok egy kicsit Domiról :D

Két hónap múlva megint szülinapozunk,szinte hihetetlen :)

Hízeleg.Nem is akárhogy,játék közben nagyon sokszor odajön hozzám,megölelget ,megpuszilgat és simogat.Tegnap este is,mikor altattam,még adott egy jóéjtpuszit és megsimogatta a karomat ♥.Olyan jó lenne tudni,hogy ilyenkor mi járhat abban a kis buksiban :)

Beszél.Bár egyelőre csak a szűk család érti,hogy mit akar.Néhány példa,amin a legtöbbet nevetünk és már mi is így használjuk :D

Kabát-Kapaka
Virág-Nyí
Hal-Pepe
Bálint-Babi

Ja és mostanában mindent becéz :) eddig volt anyi,mami...tegnap már mamaci :D

Játszik.Szépen eljátszik egyedül,sokat legozik,vasutazik vagy a mágneses táblára rajzol :) .Nagy kedvence a bújócska,de azt is imádja,ha birkózunk :)

Evésre,alvásra egy szavam sem lehet :)

És így bújócskázunk mi:




Imádom :D

11 megjegyzés:

cucka írta...

Óriási puszit küldök a kis Hófordulós bújócskázós jóképű kispasid fejebúbjára! :)
(pár év és ezért a hamiskás mosolyért bomlani fognak a csajok...)

andy02 írta...

Imádozom a kis Domi pofit.puszi

Noémi írta...

Aranyosak a gyerekeid, ezek a szempillák már most hóditóak. Puszit kapni gondolom mennyei (én is várom a kisfiamtól) ez ilyen anyai vágy gondolom. Olvasója vagyok blogodnak.

Anka írta...

Boldog hófordulót a Nagyfiúnak!:)

LiliNortianyu írta...

Boldog hófordulót!
Hogy mi járhat a buksijában?Hát az,hogy: de jó veled lenni Anya! vagy inkább Nyanya?:)

Bibécske írta...

nagyon édes:) és azok a szemek, elolvadok:)) nagy nőcsábász lesz az tuti:))

matusi írta...

:D igazi nagy fiús fiúcska!
boldog hófordulót a mindjárt szülinaposnak!

Szandra írta...

Én nem akarok szülinapozni:( Nem akarok nagylányt:( Picit akarok még!
De Domi ettől függetlenül gyönyörű és azok a szempillák ♥

Lidi írta...

Köszi lányok :)

Noémi üdvözöllek nálunk,én is beleskelődtem hozzátok ;)

Szandra ♥

matusi írta...

van valamim,van valamid - Nálam Neked:D

hermi67 írta...

Édes drága okos buksi:-).akár Petit látnám kukucskálás közben:-). Csók♥

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.