2009. december 17., csütörtök

Fáj

Ez nem fizikai fájdalom,ez annál sokkal rosszabb.Valami nyomaszt...nyomja a fejem,mázsás súly van a mellkasomban,egy görcsben van a gyomrom.Nagyon félek a holnapi naptól.Soha semmitől nem féltem még ennyire.Úgy érzem ,nincs erőm hozzá.Nincs erőm kimenni a temetőbe,végigélni a temetést.Egy temetés annyira reális,annyira végleges.Onnan már nincs visszaút.Ha eddig nem is fogtam fel,ami történt,holnap muszáj lesz....és nem akarom.Azt akarom hinni,hogy épp dolgozik vagy otthon van vagy a városban vagy bárhol máshol...
Hiszek a sorsban,hogy mindennek oka van.De ezt egyszerűen nem értem,miért kellett így történnie.Nem tudom felfogni,pedig el kell fogadnom,mert az élet megy tovább....így vagy úgy,de megy tovább...

22 megjegyzés:

GGabi írta...

Drága Lidim!
Elfogadni,továbblépni.....nem tudom hogy is lehetne:(
De bizton tudom hogy amikor a fiúkra nézel egy apró kis mozzanatot,gesztust felfogsz bennük ismerni apudból!!!És apud így mindig veletek lesz!
Holnap egésznap rátok gondolunk és ezt írhatom az összes chates csajszi nevében úgy érzem!
Puszillak és Ölellek Titeket!

lia80 írta...

Drága Lidi!
Csatlakozom GG-hez! Gondolunk rátok nagyon! Ölelünk♥

Eszter írta...

Kedves Lidi! Rég nem jártam nálatok, sajnálom, hogy ilyen hírekre jövök! Kívánok neked nagyon sok erőt a holnapi naphoz és az elkövetkező időszakhoz.

hermi67 írta...

Drága,sok erőt Neked holnapra...én sajnos már átéltem ezt 12 éve. Ölellek♥

Rena írta...

szia Lidi.Sok erőt kívánok neked,sajnálom,hogy át kell élned.Sajnos én is elvesztettem 8 éve a testvéremet,tudom milyen ez közeli hozzátartózót elveszteni még a mai napig nem tudom elhinni,és elfogadni.Persze az idő múlásával egy ici-picit talán hozzá lehet szokni,hogy nincsenek itt velünk a szeretteink,de nehéz.kívánok neked sok erőt hozzá.puszi

any írta...

♥♥♥

Bibécske írta...

:(♥♥♥♥♥♥♥ölellek

Anka írta...

Sok erőt kívánok!!♥Gondolok Rátok!♥

solya írta...

Sok erőt kívánok Neked a holnapi naphoz,gondolatban veled leszek.Kitartás,és millió puszim Nektek!!

brü írta...

sajna tudom mit érzel :(gondolok Rád holnap♥♥

Karen írta...

♥ veled vagyok gondolatban

Judit /juci68/ írta...

Lélekben Veled.. Ölelés

Ebdette írta...

Nem lehet okosat mondani...

Szandra írta...

♥♥♥♥

Mücc írta...

Nagyon sajnálom! :-(

KicsiLili írta...

Sok erőt Nektek!! Veletek vagyok gondolatban.
Pusz

Vica írta...

:(♥♥♥Sok erőt és ölelés,pusz

tökmagi írta...

♥♥♥♥

szilvo írta...

:(♥♥♥♥♥♥♥ölellek Sok erőt Nektek!! Veletek vagyok gondolatban.
Pusz

Mon írta...

Nagyon sokat gondolok ratok! ♥♥♥♥♥♥

dutka niki írta...

♥♥♥♥♥♥

matusi írta...

nagy ölelés!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.