2011. február 6., vasárnap

Vegyszermentes háztartás

Régen sosem foglalkoztam vele, hogy mivel szennyezem a környezetem és főleg magam. Úgy egy éve kezdett el igazán érdekelni a környezettudatos életmód és nevelés.

Legelőször a szelektív gyűjtésre szoktunk rá. Nekem nagyon fontos, hogy ebben a fiaim is partnerek. Tudják, hogy külön gyűjtjük a papírt, a műanyagot és az üveget. Domi már vagy egy éve azt is tudja, hogy melyiket melyik színű szuperkukába dobjuk. Irtó büszke vagyok rá :-)




Meg egy pár link:

http://www.szelektiv.hu/

http://zoldtars.hu/

És az egyik kedvencem :-)

http://zoldtars.hu/sites/default/files/doc/KTCSPraktikum.pdf

( Ha valakit esetleg érdekel, ezt nyomtatott formában el tudom küldeni postán)

Aztán egyre jobban elkezdtem odafigyelni az egészséges táplálkozásra. Azt nem mondom, hogy ebben a témában fanatikus lennék, de igyekszem mindig olyan termékeket választani, amikben a legkevesebb a mesterséges anyag. Megpróbálok legtöbbször magyar terméket vásárolni, lehetőleg helyi termelőktől (pl. piac) .

Aztán ott van még a címben foglalt vegyszermentes háztartás. Egyelőre ez még nem valósult meg nálam, de már alakul :-) Mosószódával mosok, ecetes, illóolajos víz az általános tisztító szerem. Sok ötletet veszek innen és innen is. De a keresőbe beírva, ezeregy oldalt kiad, ahol jobbnál jobb tippek vannak :)

Folyt. köv...

1 megjegyzés:

hermi67 írta...

Hát,van még mit tanulnom:-).

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.