2010. szeptember 29., szerda

Nem szabad!

Anyukám ha alkalma van rá, sosem felejti el megjegyezni, hogy az okosok szerint ez egy olyan mondat, amit egy nap maximum háromszor szabad elmondani a gyereknek. Hahaha. Na, nálunk ez a három alkalom Bálint ébredése után kábé öt percen belül be is következik. Nem arról van szó, hogy rossz... csak hát eleven. (És szófogadatlan és vakmerő és merész és stb... )

Szinte kivétel nélkül olyanban sántikál, amit NEM SZABAD! Felmászik mindenhova ( konyhaasztalra vagy éppen a hűtőre pl :O ), de szívesen nyúlkálna a konnektorba is vagy, ha nagyon nem jut eszébe jobb, a vécébe dobál játékokat. Apropó, pár hete még a duguláselhárítókat is ki kellett hívni, mert kedves ketteském bedobta Domi egyik fürdős játékát, ami eltömítette a vécénket. 4000 ft-ot húztunk le így, szó szerint :D

Mikor megszületett és a műtőben mondták, hogy vörös, kicsit megijedtem. Attól féltem, hogy majd az oviban szekálják, de szerencsére a majd' 15 hónapja alatt biztossá vált, hogy ő nem az a fajta. Ő egy igazi vezérhangya. Egy szerencséje van, hogy annyira, de annyira imádnivaló és huncut, hogy képtelenség haragudni rá :D

3 megjegyzés:

linbori írta...

Nem értek egyet anyukáddal...
Én anno semmit nem pakoltam feljebb az elérhető helyekről,inkább 1 nap kismilliószor mondtam el,hogy nem szabad. Így viszont ha idegen helyre mentünk biztos lehettem abban,hogy ott sem rámolja le a polcokat.

Ebdette írta...

:D:D:D Jájj, ez édes :D DOmi egyben szokott lehúzni egy egész wc-papírgurigát...papírral együtt :D És ez a minyimum

matusi írta...

Aki megállja a helyét az életben és véghez viszi amire szüksége van:D
Minden nézőpont kérdése:)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.