2010. augusztus 13., péntek

Elegem van

A gyerekeim az őrületbe kergetnek. Néha komolyan fel tudnék robbanni és arra vágyom, hogy elmenjek világgá. Úgy érzem magam, mint egy idegroncs, pedig tudom, hogy amúgy nem vagyok ilyen :(. Ez bánt a legjobban. Ma hála nekem az egész lakótelep végighallgathatott egy fasza kis ordibálást, miután Domi már kábé századszor lökte fel Bálintot a járólapon...DE mi a francért kell fellökni??? Annyiszor elmondtam neki, hogy semmi, de semmi bajom nem lenne vele, ha nem bántaná a tesóját. Egyszerűen meg sem hallja, vagy nem tudom :-/. Már előre ég a pofám a szomszédok előtt. Most épp úgy érzem, hogy minden szar, ezért már fogom is magunkat és megyünk anyukámhoz. Nem is tudom, mi lenne velem, ha néha nem tudnék oda elmenekülni. Valszeg már egy idegosztályon lennék. Pont.

8 megjegyzés:

Bibécske írta...

én imádlak♥ és jó kis idegbeteg hét volt:)))mehetünk együtt az idegosztályra
♥♥♥
Anyukád tényleg egy tündér. bár enyém is ilyen lenne

brü írta...

El nem tudom ezt képzelni rólad, olyan kis kedves vagy élőben :)

Ebdette írta...

De legalább kiírtad magadból, és nem forr emiatt is az agyacskád...Mindenhol előfordul, ahol két egynemű kicsi van, ott meg pláne :D Lola tegnap jött haza, de már én is sikítottam este az udvaron, mert vége a csendnek, már ölik egymást megint :\ Persze jó, hogy itthon van, de a nyugalom is olyan jó volt...Nem vele van a baj, mert ha ő van itthon és Domi nincs, akkor is nyugi van...Dehát nem lehetnek felváltva itthon :D

Hajni írta...

Ohhh. Nálunk ez mindennapos :D Majd megedződnek ,meg mi is :D

matusi írta...

Kit érdekelnek a szomszédok??Talán Ők tökéletesek? Nálunk a fellökésekből vicc van, Robika jókat nevet mert lehuppan:)Talán Domi nem szokta még meg, hogy Bálint is egy önálló kis lény.
Jó pihenést anyunál!:)
Küldtem mailt, elment?

Névtelen írta...

Szia...
Hát nem irigyellek,az én gyerekeim ugyan ezt csináljak sokszor az örületbe kergetnek.
Ngayon szépek fiaid.Zugolvaso:)

Pattogo írta...

Drága.. Jó pihit. Itt ugyan ez a helyzet. Ráadásul a kettővel mellettünk lévő szomszédnak is 3 gyereke van, és ő is szokott üvölteni a kölkeivel, meg én is. És ezt halljuk is. És jót röhögünk rajta. :)))) Ez van. De majdcsak kinövik ezt a korszakot is. Addíg is millió puszi, kitartást, és szúúszááá meg minden. :))

Névtelen írta...

Én is anyumékhoz szoktam elmenekülni egy kicsit, mikor fel akarok töltődni :) Jó hogy vannak nekünk :)
Örülök, hogy most már szebbnek látod a világot :)

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.