2010. július 26., hétfő

Kis betegem


Beteg a vöri. Pénteken kezdődött, pontosabban már csütörtökön egy eléggé nyugtalan éjszakával. Pénteken napközben elég nyügi volt, de azt hittem, a meleg viseli meg ennyire. Délután aztán megfogtuk magunkat és a 32 fokos panelből elindultunk anyukámékhoz. Hát ahogy veszem ki a kocsiból, érzem, hogy tűzforró. 39,1. Szerencsére anyukámnál volt éppen nurofen, adtam is neki gyorsan egy adagot, de semmi hatás. Felhívtam a dokinkat, de ő azt mondta nem tud jönni, mert Pécsre utazik. Remek. Így hát Bálintot életében először hűtőfürdőzni kellett, várva, hogy négykor elkezdődjön a gyerekügyelet. Aztán végül mégis eljött a dokink, megvizsgálta a kis beteget, de semmit nem talált. Tüdeje tiszta, torkának kutya baja, de mivel a nurofen és a fürdő ellenére is 39 fok maradt a láza, adott neki egy szurit. Na ennek szerencsére meg is lett a hatása. De másnap kezdődött ugyanez elölről :( és még szegénykém ma is nagyon bágyadt, egy hangja sincs, kivéve, amikor sírdogál :( egész nap alszik :( úgy sajnálom, még sosem láttam őt ilyennek. Valószínűleg ezt a mostanában divatos vírust kapta el ő is, ma reggel elkezdtem neki az antibiotikumot adni.
Szeretném, ha már végre meggyógyulna!

1 megjegyzés:

viktotria16 írta...

Jobbulást..Noémi is detto..csak ő pénteken kezdte és vas estére ment csak le a láza!:(...
De nállunk a fog jáccik közre....szenved...
pus

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.