2010. június 5., szombat

Annyira király...

... úgy hajat mosni, hogy közben a 6 nm-es fürdőben Domi motorozik, Bálint pedig 82-szer csípi oda a kezét a kiskukával.

... úgy zuhanyozni, hogy közben két szempár lesi, hogy anyának nincs kukija.

... úgy mosogatni, hogy Domi kipakolja a konyhaszekrényt közben, Bálint meg a kukát.

... úgy bejegyzést írni, hogy Domi közben a földön fetreng, mert gumimacit akar nézni, Bálint pedig vagy a modemet nyomja ki vagy a gépet.

Amúgy van előnye is, hogy ilyen anyásak... biztos lehetek benne, hogy nem csinálnak rosszat, hisz mindig a lábam alatt vannak szem előtt :D :D

És annyira király, hogy kéthetente anyukámnál alszanak. Mert gonosz anya vagyok. Mert megérdemlem, hihihi

6 megjegyzés:

Ebdette írta...

Na, mi már ott tartunk, hogy Domi szerint nekem is kukim van, bár nem tudom, honnan szedi :D
Anyukádnál alszanak? Ez szuper bakker!

dorkukac írta...

Nagyon jót mosolyogtam,ne hari,nevetni még nem tudok:(((puszi,dóri,panka

brü írta...

húha, rólunk írtál?:))én is mindig így zuhanyozok, így mosogatok, így gépezek :)))és 2 hetente ők sem alszanak itthon :D:D

Reni írta...

Miért van hogy az én gyerekeim mindig soha nem alszanak a mamánál?Tőlem mehetnének:))

viktotria16 írta...

:)...Ismerős szituk csak nállam 1 gyerkőccel:)....

Bár én is letudnám úgy passzolni h ott aludna vhol:D De nállam ez édes álom:):)...Így marad az hogy anya kül megy szórakozni,meg apa is...:)
Puszi

cztimi írta...

Ez irtó jó bejegyzés volt, nem bírtam megállni hogy ne írjak:-)!

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.