2010. május 26., szerda

Jó testvérek...

...voltak egészen addig, amíg a Bálint nem indult neki felfedezni a nagyvilágot. Azóta természetesen mindig oda kell kúsznia, ahol a tesója van és mindig éppen azzal akar játszani, amivel Domi. Domi ezt nagyon nehezen tolerálja, rettenetesen be tud rágni és olyankor bizony odasóz. Az eszközökben sem válogat, ami pont a kezében van, azzal üti a kicsit. Most is épp van a Bálint homlokán egy szép kis folt, mert tegnapelőtt az építőkockával kapott. Tanácstalan vagyok, ezerszer elmondtam már, hogy ez fáj a kistesójának és a kis lelkét is bántja. Egyszerűen meg sem hallja :( Próbáltam már a lelkére is hatni, kérdeztem tőle, hogy én vajon szoktam-e őt ütni, hogy ő így viselkedik, de miután azt válaszolta, hogy igen :))) ezt a taktikát inkább hagytam :D. Mit csináljak, büntessem meg vagy várjak, hogy egyszercsak majd abbahagyja?
Amúgy imádják egymást, Domi számtalanszor szeretgeti Bálintot, egyetlen rossz szavam sem lehetne, ha nem verné szegényt állandóan :(

10 megjegyzés:

Annamari írta...

erre nem tudok tanácsot adni csak látom,hogy mindenhol ez van, gondolom majd kinővi :)

hermi67 írta...

Nem tudsz még mit kezdeni igazán,Domi is kicsi még. Csak arra tudsz figyelni,hogy nem tudja bántani a kicsit.Egyébként Bálint ezt mind megjegyzi,és ha nagyobb lesz, meglátod,visszaadja Dominak(tapasztalat).Egyem a szivüket:-).♥

Gabi írta...

Szerintem sem tudsz sok mindent csinálni. De azért próbálkozni lehet, mert ha most ráhagyod akkor azt fogja hinni hogy ezt neki lehet. Szerintem ha üti akkor mindig mondd el neki hogy ezt nem szabad, erélyesebben, más hangnemben mint amikor egyébként beszélsz hozzá, és ha nem hagyja abba akkor vidd el onnan, hogy érezze ezt nem szabad. És persze azért néha a kicsit is el kell venni onnan hogy Domi is tudjon nyugodtan játszani, tehát ne azt lássa Domi hogy Bálintnak szabad odamenni hozzá. Persze ez utóbbi nehezen kivitelezhető, de néha muszáj, hogy Domi is tudjon játszani a játékaival. Később sokkal jobb lesz a helyzet.

Szerencsére nálunk nem nagyon vannak verekedések, inkább az van hogy állandóan nyúzzák Nórát, és viszik maguk közé. De hát az enyémek már nagyok, nem lehet ilyen szempontból összehasonlítani

Bibécske írta...

Beki is igennel válaszol:D

dutka niki írta...

Nálunk a kicsi veri a nagyot:D És én mint fő szar anya,soha nem szólok bele,ha vissza csap Anna.ez az Ő menetük,és meg kell tanulni hogy kinek hol a helye,átvitt értelemben.Mivel Bálint most kezdi Domit úgymond utolérni,Domi meg fogja Bálintnak mutatni azt,hogy bizony Ő a nagyobb és erősebb.De csak addig amíg egyszer Bálint vissza nem csap.Tudom,most tuti le leszek hurrogva,merthogy erőszakra erőszakkal,de nekem is van egy öcsém meg egy húgom,és végigjátszottam velük,halkan megjegyzem,nem mindig én nyertem!De ettől tesók a tesók!Szerintem

Ebdette írta...

Mondjam azt, hogy életkori sajátosság?:D Szegény...ha belegondolsz, ez a normális, nem a fordítottja, ami nálunk is van. Lolám szegény kénytelen meghunyászkodni. Domi üti-vágja, én meg nem győzöm mondani, hogy ha visszaüt, akkor Domi sem fog sosem leszokni erről...Nyilván nálatok azért veszélyesebb a dolog, ha Bálint rossz helyre kap véletlen, akkor baj is lehet...Jó tanáccsal nem tudok szolgálni, míg enyém gyerekek sem szoktak le erről...szóval kitartás :D

Gabi írta...

dutka niki nekem azért nem tetszik ez az elv, mert volt / van egy ismerősöm aki szintén így neveli a gyerekeket, na már most a nagy ütötte verte a kicsit, a kicsi nem tudta megvédeni magát, a szülő sosem szolt rá, most pedig a kicsit aki mellesleg már nem is olyan kicsi 13 éves pszichológushoz kell hordani mert a nagy továbbra is egrecéroztatja őt, ő pedig továbbra sem védi meg magát, mert ő egyszerűen ilyen. Ez előző házasságból született gyerekek. A következő házasságból szintén született 2 fiú, ott ugyan ez a helyzet. Nagy üti a kicsit, kicsi tűri. Nem tudom mi lesz belőlük. Szerintem igen is a szülőnek kell határokat szabni, de ez csak az én véleményem.

dutka niki írta...

Gabi!Nálunk a kicsi a veszélyes,és nem hiszem,hogy Annám,aki 8 és Nata aki 3 éves,pszihológushoz kéne járjanak e-miatt!Azért a 8 éves oda csap,és hidd el,a 3 éves meg fogja tanulni hogy Ő a gyengébb.:)

dutka niki írta...

Persze,azt hozzá teszem,hogy a 3 éves az.aki állandóan kekec és verekszik!A 8 éves védekezik

tökmagi írta...

Nálunk mindegyik ossza a másikat.De főleg Hanna Lucát,és akkor van visítás.Hozzá teszem Hanna nem hagyja Lucát.Majd csak ki növik.

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.