2010. április 14., szerda

Házimunka

Rendrakás

Bálint, ki ne borítsd a legot, most szedtem össze.

Domi nem rakjuk most ki a pályát, éppen összepakoltam.

Bálint hagyd a legot,Domi ne szedd ki lécci a szatyorból a pályát.

Bálint a legoooo....

Porszívózás

Bálint gyere el a porszívó elöl. Domi ne húzd ki.

Bálint ne feküdj kérlek a porszívó elé, Domi ne kapcsold ki....

Felmosás

Domi ne moss kezet a felmosóvízben, Bálint ne mássz bele.

Ki ne borítsátok a vizet, Bálint te meg ne vedd a szádba a partvist!

Főzés

Bálint ne edd fel a földről a krumpli héját. Domi az még nyers...

Bálint a hagyma héjat se... Domi nyugi, nem fogsz éhenhalni 5 perc alatt, amíg elkészül az ebéd.

Arról meg ne is beszéljünk, hogy ez a bejegyzés kábé fél óra alatt született meg, és nem azért mert sokat kellett rajta gondolkodnom ... :D :D

10 megjegyzés:

Zsuzsi88 írta...

ittvoltam puszi:)

Reni írta...

Ez jóóóóó!

Ebdette írta...

Hát igen...a legszebb korszak...főleg, ha párban őrjíthetnek meg :D

AA írta...

Köszi, hogy megmosolyogtattál így reggel.Bár Neked biztos kevésbé viccesebb ez:)
Szép napot

Bianka írta...

Hihihihi :)))

hermi67 írta...

Drágám,de ismerős Nekem is:-D.A két nagy fiamnál anno ugyan ez volt. Persze most is ez van,csak Peti egyedül kicsi,így a porszívónak vagy az eleje,vagy a vége szabad:-D))):
Nagyon nagyon édesek a fiaid♥♥♥

Bibécske írta...

nagyon ismerős dolgok:))

Ebdette írta...

Halihóóó!

matusi írta...

:))) jót nevettem:)

Mon írta...

ikszde :))

 
Copyright (c) 2010 Uuu, a fiúk. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And RegistryBooster Review.